Cerințe:
• Experiență pe o poziție similară într-o clinică medicală;
• Orientare către client;
• Bune abilități de comunicare și lucru în echipă;
• Atenție la detalii;
• Limba engleză – nivel mediu;
• Cunoștinte medii de utilizare a calculatorului – internet, aplicatiile Word, Excel;
• Studii liceale finalizate;
• Cunoașterea programului Easy Medical prezintă un avantaj.
Principalele responsabilități:
• Întâmpină clienții care sosesc în spital și îi îndruma către sala de
așteptare, respectiv cabinetul medical unde va avea loc consultația;
• Preia apelurile telefonice;
• Programează sau reprogramează pacienții la diferite consultații/investigații;
• Încasează contravaloarea serviciilor medicale și emite facturile fiscale;
• Clasează și arhivează rezultatele, fișele sau dosarele medicale și cererile pacienților;
• Eliberează rezultatele analizelor și verifică achitarea contravalorii acestora;
• Preia și distribuie corespondența.
În
situația în care considerați că îndepliniți criteriile de mai sus și
doriți să lucrați într-un mediu competitiv, alături de o echipă de
profesioniști, așteptăm aplicația dumneavoastră.
CV-urile și aplicatiile
se pot trimite pe adresa: hr@wellborn.ro
Vă
așteptăm cu drag în Rețeaua Medicală Wellborn!